پاورپوینت بازارهای مصرف کننده (عوامل موثر در رفتار مصرف کننده)

پاورپوینت بازارهای مصرف کننده (عوامل موثر در رفتار مصرف کننده)

پاورپوینت بازارهای مصرف کننده (عوامل موثر در رفتار مصرف کننده)

مشخصات فایل:
پاورپوینت بازارهای مصرف کننده (عوامل موثر در رفتار مصرف کننده)
قالب بندی: پاورپوینت
تعداد اسلاید: 19

قابل ویرایش


بخشی از پاورپوینت:

مقدمه :
بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .


فهرست مطالب
مدل رفتار مصرف کننده
خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده:
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانی
مدل رفتار مصرف کننده:
فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید ......


- این پاورپوینت کاملا استاندارد بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.

بازارهای مصرف کننده

پاورپوینت بازارهای مصرف کننده

دانلود رایگان پاورپوینت بازارهای مصرف کننده

دانلود پاورپوینت بازارهای مصرف کننده

دانلود پاورپوینت در مورد بازارهای مصرف کننده

تحقیق بازارهای مصرف کننده

پاورپوینت آماده بازارهای مصرف کننده

مقاله

پاورپوینت

فایل فلش

کارآموزی

گزارش تخصصی

کارورزی

اقدام پژوهی

درس پژوهی

جزوه

خلاصه

نمونه سوال